OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hva koster frakten?

Vi har gratis frakt på alle ordre over 699,-. På bestillinger under dette har vi en fast fraktpris på 49,-.

Hvor lang er leveringstiden?

Bestillinger blir normalt sendt med Posten innen tre virkedager. Normal leveringstid er 2-6 virkedager. I perioder med salg eller rett før jul kan det være noe lengre leveringstid.

Kan jeg endre eller kansellere min ordre?

Dersom du ønsker å kansellere din ordre må du sende en mail til oss på shop@milleoslo.no rett etter bestilling, merk denne med ordrenummer. Dersom bestillingen allerede er sendt må angreretten benyttes. Vi kan dessverre ikke endre en bestilling i form av å legge til flere produkter o.l., men vi kan endre størrelse(r) dersom du gir oss beskjed før bestillingen er sendt.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Når din bestilling er sendt vil du motta mail/SMS fra Posten med link til sporing.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Her finner du info om retur.

Hvem står for returforsendelsen?

Vi dekker ikke returkostnader - dette av hensyn til miljøet for å minske unødvendig bruk av emballasje samt minimere antall pakker i forsendelse.

Dersom du er usikker på størrelse, farge etc. hjelper vi deg gjerne via mail eller Instagram.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr betaling via Visa, Mastercard og Klarna.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Du kan kontakte oss via vårt kontaktskjema, sende oss mail på shop@milleoslo.no eller sende oss en melding på Instagram @milleoslo.

Kan jeg hente varer på deres lager?

Vi tilbyr dessverre ikke henting av varer på nåværende tidspunkt. 

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt feil vare(r)?

Send oss en mail på shop@milleoslo.no eller kontakt oss via vårt kontaktskjema.

Sender dere til utlandet?

Velg "International shipping" ved utsjekk. Frakt utenlands koster 349,-.